سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاتی پاتی

شهیدمحمد ابراهیم همت

من زندگی را دوست دارم، ولی نه آنقدر که آلوده اش شوم وخویشتن را گم و فراموش کنم. علی وار زیستن وعلی وار شهید شدن، حسین وار زیتسن و حسین وار شهید شدن را دوست دارم. الگوی جاوید یک مومن، از بند هوی و هوس رستن است و من این الگو را دوست داشتم. شهادت در قاموس اسلام، کاری ترین ضربات را بر پیکرظلم و جور و شرک و الحاط میزند و خواهد زد.تاریخ اسلام این را ثابت کرده است.

...از طرف من به جوانان بگویید، چشم شهیدان به شما دوخته شده است.بپاخیزید،اسلام را و خود را در یابید!

... کربلا رفتن خون می خواهد

 

 شهید غلامعلی پیچک

مسئولیت ما مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی(ع) بود به اسم حکومت خمینی(ره) که با هیچ نا حقی نساخت تا سرنگون شد.

ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم.

 

شهید محسن وزوایی

باید با هم برای خدا  تا آنجا که در توان داریم کوشش کنیم. امروز تمام مزدوران و طاغوتیان به مقابله با انقلاب عزیز اسلامی پرداخته اند در راس آن به تعبیر امام، شیطان بزرگ آمریکا و به دنبال او تمامی وابستگان دیگرش. پس از خدا غافل نشوید که پشیمانی سودی ندارد و ما باید به تعبیر امام تکلیف را عمل کنیم . اگر توانستیم پیروز می شویم و اگر کشته هم بشویم شهید هستیم و این نیز خود پروزی است.

 ... این امت باید بداند از بزرگترین خطراتی که انقلاب را تهدید می کند، آفت نفوذ خطوط انحرافی در خط اصلی انقلاب یعنی همانا خط امام است؛ پس خط امام را دنبال کنید و امام را تنها نگذارید که نمی گذارید.

... اگر نتوانستید جنازه ام را به عقب بیاورید آنرا به روی مین های دشمن بیندازید تا اقلا جنازه من کمکی به اسلام کرده باشد.

...ما کربلا را برای خودمان نمی خواهیم

برای نسل های آینده می خواهیم




موضوع مطلب :
جمعه 92 شهریور 1 :: 3:0 صبح ::  نویسنده : محمدعلی

درباره وبلاگ

چاق شدم دوباره
پیوندها
لوگو
چاق شدم دوباره
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 64088